5. Vrije fietskeuze, omruilgarantie en 24/7 pechhulp bij BOVAG Leasefiets

Vrije fietskeuze, omruilgarantie en 24/7 pechhulp bij BOVAG Leasefiets

Met de introductie van BOVAG Leasefiets kunnen consumenten niet alleen profiteren van de gunstige nieuwe fiscale bijtellingsregels voor leasefietsen, maar daarbij nu ook van de zekerheden van BOVAG. In geval van de BOVAG Leasefiets gaat het dan met name om de BOVAG Omruilgarantie, de gegarandeerde inruilmogelijkheid, 24/7 pechhulp en de vrije fietskeuze. De BOVAG Leasefiets is verkrijgbaar bij deelnemende BOVAG-bedrijven.

Na een effectieve lobby van onder meer BOVAG om de fiscale regels rond de fiets van de zaak sterk te vereenvoudigen, hetgeen een algemeen leasetarief van 7 procent opleverde, is de verwachting dat de leasefiets onder met name forenzen een grote vlucht zal nemen. Voor een vast maandbedrag kun je immers op een spiksplinternieuwe fiets naar je werk.

Voordelen

Vandaag is om die reden een fietsleaseproduct gelanceerd onder BOVAG-vlag, met de befaamde BOVAG-zekerheden. Voor consumenten biedt de BOVAG leasefiets volop voordelen, die zijn na te lezen op

www.bovagleasefiets.nl

. Ten eerste heeft een klant vrije fietskeuze. Er is dus geen sprake van een beperkte set modellen of slechts één variant. Samen met de klant kijkt een BOVAG-bedrijf welke fiets het beste bij de behoefte en het gebruik van de klant past.

Ten tweede is er de BOVAG Omruilgarantie, ook bekend van

www.viabovag.nl

. Binnen 14 dagen of 150 km (wat het eerst komt) kan een klant de leasefiets omruilen als deze toch niet echt bij hem of haar past.

Ten derde is er de gegarandeerde inruilmogelijkheid. BOVAG Leasefiets is de enige leasefietsaanbieder waar je je huidige fiets in kan ruilen. De klant krijgt minimaal 25 euro terug voor de inruiler.

En ten slotte is ook geregeld dat een klant in geval van overlijden, verlies van baan of echtscheiding het contract kan kosteloos opzeggen, is er 24/7 pechhulp en wordt de leasefiets altijd aangeboden voor een all-in prijs. Geen verrassingen dus.

Merk

Inzake de BOVAG Leasefiets is het zo geregeld dat BOVAG het BOVAG-merk in licentie aan de firma Friesland Lease ter beschikking stelt, en zich sterk maakt voor de BOVAG-zekerheden, en dat Friesland Lease aan de lat staat voor de commerciële uitvoering van de BOVAG Leasefiets.