5. BOVAG Nationale Autowasdag: 20 duizend euro opgehaald voor Ambulance Wens

BOVAG Nationale Autowasdag: 20 duizend euro opgehaald voor Ambulance Wens

De 102 deelnemende autowas- en poetsbedrijven die meededen aan de BOVAG Nationale Autowasdag hebben maar liefst 20.000 euro ingezameld voor de Stichting Ambulance Wens. Op 1 juli wasten en poetsten autowas- en poetsbedrijven zoveel mogelijk auto's, waarbij een deel van de opbrengst werd gedoneerd aan het goede doel. Een mmooi bedrag, vooral met het oog op het slechte weer die dag. De cheque werd op 15 juli door BOVAG uitgereikt aan Stichting Ambulance Wens.

Royaal

Erik Stern, branchemanager BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven: "De opkomst gezien de weersomstandigheden, maar ook de tomeloze inzet van onze leden is geweldig om te zien. Ze gaven royaal, vaak meer dan de daadwerkelijke wassingen en maakten zo deze donatie van 20.000 euro mogelijk."

Laatste wens

Stichting Ambulance Wens Nederland vervult dagelijks de laatste wensen van immobiele, terminale patiënten, gratis en met behulp van medisch geschoolde vrijwilligers en speciaal ontworpen ambulances.

102 bij BOVAG aangesloten autowas- en poetsbedrijven deden op zaterdag 1 juli mee aan de Nationale Autowasdag. Voor elke wasbeurt doneerden ze minstens één euro aan Stichting Ambulance Wens. Door hun auto op deze dag te laten wassen, konden klanten helpen een laatste wens in vervulling te laten gaan.

Download hier de foto van de overhandiging van de cheque.