Hulp bij klachten

Ik heb een vraag over

Voor de

ben ik op zoek naar vragen over

Hulp bij klachten

Nee, de BOVAG Garantie wordt door de verkoper gegeven en is niet overdraagbaar op een ander BOVAG-lid. Een ‘second opinion’ bij een ander BOVAG-lid is niet mogelijk.

U heeft garantie op de werkzaamheden en de daarbij gebruikte onderdelen. U heeft geen garantie op de klacht. Als de ondernemer kan aantonen dat er een andere oorzaak voor de klacht is aan te wijzen en de voorgaande reparaties zijn terecht uitgevoerd, dan mogen alle verdere reparaties bij u in rekening worden gebracht.

Helaas staat hier geen termijn voor. Het aantal kansen is afhankelijk van het gebrek. Hoe vager de klacht, hoe groter het aantal kansen zal zijn dat u de ondernemer geeft om het gebrek op te lossen.

U kunt contact opnemen met BOVAG via de tool Hulp bij klachten.

Ja, dat kan. U kunt ook eerst kiezen voor gratis bemiddeling van BOVAG via de tool Hulp bij Klachten.